Friday, May 20, 2005

Google's new personalized homepage restricted as to news providers...

According to this article, users of Google's new personalized homepage service can select from only three sources for news feed. The three are the New York Times, slashdot and the BBC.

It's certainly understandable to limit the scale of a new product during rollout, but is it just a coincidence that each of the three is well-known for a strong left-wing tilt? Given Google's prior history, I find that hard to believe.



Post a Comment

<< Home